Представете услугите си пред постоянно нарастваща общност от клиенти сега! Аутомол ви предлага възможност да извършвате ремонти с удоволствие.

Гаранцията Аутомол означава качествени ремонтни дейности, безпроблемна резолюция на плащанията и стабилна поддръжка на клиентите през целия процес.

Качествено обслужване

Всички сервизи за ремонт на Аутомол са щателно проверени, за да осигурят висококачествено изживяване за нашите клиенти.

Без неочаквани такси

Всички сервизи за ремонт са длъжни да преразгледат промените в цените от първоначалната оферта с клиента преди извършване на допълнителните услуги.

Сигурно плащане

Плащането е лесно и безопасно със защитената платежна система на Аутомол.

Резервирайте авторемонт с доверие

Тук сме, за да направим Вашите авторемонти възможно най-безболезнени

  • Безплатната услуга Консиерж на Аутомол предоставя на клиентите допълнителни насоки и поддръжка с въпроси за авторемонта и резервацията на час за постъпване сервиз.

Получавате надеждни препоръки

  • Не сте сигурни в кой сервиз да резервирате час? Аутомол предоставя на клиентите препоръки за сервизи за ремонт, съобразено с нуждите и локацията.

Бъдете в течение с поддръжката на вашия автомобил

  • След като се присъедините към Аутомол, ще получите онлайн сервизна книжка за ремонт на автомобили, който ще ви помогне да проследявате и поддържате сервизната история на ремонтите на автомобилите си. Без повече позоваване на разписки на хартия!

Печелете награди Аутомол за всяка завършена услуга

  • Средностатистическият потребител извършва поне две услуги на превозно средство през годината. Управлението на вашите превозни средства чрез Аутомол връща парите обратно в джоба ви.

Нашите системи за съобщения правят нещата прости и лесни

  • Функцията за съобщения в Аутомол създава ново ниво на прозрачност между клиента и сервиза. Прегледайте всички въпроси или притеснения с автосервиза непосредствено преди ремонта да започна.
Гаранция Аутомол

Какво покрива гаранцията Аутомол?

Гаранцията Аутомол покрива плащанията с кредитни карти, които се обработват чрез системата Аутомол. Не можем да покрием случаи, в които резервация и/или плащане за ремонтни услуги се извършват извън системата Аутомол. Аутомол не носи отговорност за допълнителни такси, такси за анулиране или други спорове за плащане, които биха могли да възникнат, ако услугата е резервирана извън Аутомол.

Как работи процесът на гарантиране на Аутомол?

Аутомол се ангажира да осигури спокойствие, като става въпрос за грижа за автомобила. Вградихме множество системи за защита, за да гарантираме това преживяване за всички наши клиенти. Ако възникне спор за плащане или услуга, първата стъпка е да съобщите загрижеността чрез системата за съобщения Аутомол директно до сервиза, където сте извършили ремонта. В повечето случи клиентът и сервизът решават проблемите самостоятелно. Въпреки това, в случаите, когато това не се случи, проблемът ще бъде отнесен до екипа за поддръжка на Аутомол Можете също да изпратите вашия случай за преглед в рамките на 30 дни от първоначалното заплащане.

Как да споделя казус за преглед?

За да споделите казус за преглед, изпратете ни имейл, в който подробно се уточнява сервизът за ремонта и въпросната транзакция на support@automol.bg .

Какво ще се случи след като изпратя казус за преглед?

Ако казус бъде отнесен за разглеждане от Аутомол, нашият екип ще определи начина за разрешаването на спора. Само транзакции, платени с кредитна карта през системата Аутомол, ще бъдат допустими за преглед на плащанията. Повечето прегледи за плащания се извършват в рамките на 7-10 работни дни. Плащането може да бъде възстановено в брой или като кредит за бъдещи услуги.

Главно меню